1. Τι είναι η επιστροφή χρημάτων;
2. Πως λαμβάνω συμμετοχή στην επιστροφή χρημάτων;
3. Ποιες πληροφορίες πρέπει να φαίνονται στην φωτογραφία της απόδειξης;
4. Πώς μπορώ να καταλάβω αν έχω ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία μεταφόρτωσης της απόδειξης αγοράς;
5. Ποιος μπορεί να συμμετάσχει;
6. Πότε θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;
7. Πως παίρνω τα χρήματα μου πίσω;
8. Πόσα χρήματα θα πάρω πίσω;
9. Τι γίνεται αν δηλώσω λάθος στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού;
10. Πώς μπορώ να μάθω αν η επιστροφή χρημάτων μου έχει ήδη διεκπεραιωθεί;
11. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω ερωτήσεις σχετικά με μια προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;
1. Τι είναι η επιστροφή χρημάτων;
Πρόκειται για μια προσφορά κατά την οποία, όταν αγοράζεις ένα προϊόν P&G που συμμετέχει στην εκάστοτε προωθητική ενέργεια, λαμβάνεις ένα προκαθορισμένο ποσό της τιμής αγοράς πίσω στον τραπεζικό σου λογαριασμό.
2. Πως λαμβάνω συμμετοχή στην επιστροφή χρημάτων;
Μπορείς να λάβεις μέρος μόνο online, μέσω της σελίδας επιστροφής χρημάτων. Η διαδικασία είναι η παρακάτω:
1. Αγόρασε το/τα προϊόντα P&G που επιθυμείς (σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της εκάστοτε ενέργειας)
2. Φωτογράφισε την απόδειξη αγοράς και ανέβασε τη φωτογραφία στο epithimies.gr,
3. Αποδέξου τους όρους και τις προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου,
4. Συνδέσου στο λογαριασμό σου στο epithimies, ή εάν δεν έχεις ακόμα λογαριασμό, μπορείς να κάνεις εγγραφή γρήγορα και εύκολα εδώ.
5. Εφόσον η απόδειξη που έχεις υποβάλει εγκριθεί, θα σου αποστείλουμε σχετικό email επιβεβαίωσης.
6. Κάνε κλικ στον σύνδεσμο που υπάρχει στο email για να επαληθεύσεις τον λογαριασμό σου με τον 4-ψήφιο κωδικό που θα λάβεις μέσω SMS και στη συνέχεια θα χρειαστεί συμπληρώσεις τα τραπεζικά σου στοιχεία (ΙΒΑΝ, Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου).
10. Εφόσον τα στοιχεία που μας υπέβαλες είναι σωστά, θα λάβεις τα χρήματά εντός 2* ημερών.
Σημείωση:
Κάθε καμπάνια έχει διαφορετικό μέγιστο αριθμό συμμετοχών ανά λογαριασμό χρήστη.
*Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο θέμα στον έλεγχο της συμμετοχής ή προκύψει κάποιο κώλυμα πέραν του ελέγχου της Διοργανώτριας και χρειάζεται ο Συμμετέχων να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης για να ολοκληρώσει επιτυχώς τη συμμετοχή του, η επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρώνεται εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.
3. Ποιες πληροφορίες πρέπει να φαίνονται στην φωτογραφία της απόδειξης;
Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι οι ακόλουθες πληροφορίες είναι εμφανείς ευδιάκριτα στην απόδειξη αγοράς:
1. Κατάστημα λιανικής πώλησης (ΑΦΜ)
2. Ημερομηνία αγοράς & ώρα αγοράς
3. Όνομα προϊόντων P&G & τιμή αγοράς
4. Σύνολο απόδειξης & ΦΠΑ
5. Αριθμός απόδειξης αγοράς (όχι ο αριθμός συναλλαγής τυχόν πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα)
Τέλος, βεβαιώσου ότι τυχόν εκπτώσεις που μπορεί να έχουν εφαρμοστεί είναι ορατές στην απόδειξη αγοράς.
4. Πώς μπορώ να καταλάβω αν έχω ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία μεταφόρτωσης της απόδειξης αγοράς;
Μόλις ανεβάσεις την απόδειξη αγοράς σου και αφού εισάγεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα στην οθόνη που θα επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση της προσπάθειάς σου να συμμετάσχεις και θα δείχνει τον προσωπικό αριθμό αναφοράς της συμμετοχής σου. Θα λάβεις επίσης αμέσως ένα μήνυμα επιβεβαίωσης ή απόρριψης στη διεύθυνση email του λογαριασμού σου στο epithimies.gr.
5. Ποιος μπορεί να συμμετάσχει;
Αν είσαι 18 ετών ή περισσότερο και διαμένεις νόμιμα στην Ελλάδα, είσαι καλοδεχούμενος!
Μια σημείωση: οι υπάλληλοι των διοργανωτριών εταιρειών και οι κοντινοί τους συγγενείς δεν μπορούν να συμμετάσχουν.
6. Πότε θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;
Μετά τον έλεγχο των στοιχείων συμμετοχής και την επιβεβαίωση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων, το ποσό επιστροφής χρημάτων θα μεταφερθεί στον τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) που δηλώσατε εντός 2 ημερών. Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο θέμα στον έλεγχο της συμμετοχής ή προκύψει κάποιο κώλυμα πέραν του ελέγχου της Διοργανώτριας και χρειάζεται ο Συμμετέχων να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης για να ολοκληρώσει επιτυχώς τη συμμετοχή του, η επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρώνεται εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.
7. Πως παίρνω τα χρήματα μου πίσω;
Το αντίστοιχο ποσό επιστροφής χρημάτων θα μεταφερθεί στον τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) που δήλωσες κατά την συμμετοχή σου.
8. Πόσα χρήματα θα πάρω πίσω;
Αυτό εξαρτάται από την προωθητική ενέργεια στην οποία θα συμμετάσχεις. Μπορείς πάντα να βρεις σχετικές πληροφορίες για την εκάστοτε ενέργεια στους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει πάντα να διαβάσεις και να αποδεχθείς τους όρους και προϋποθέσεις της εκάστοτε ενέργειας, πριν συμμετάσχεις.
9. Τι γίνεται αν δηλώσω λάθος στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού;
Μην ανησυχείς! Κάθε Συμμετέχων έχει το δικαίωμα να αλλάξει τον αριθμό IBAN μόνο μία φορά (ανά προωθητική ενέργεια), στέλνοντας ένα email στο pgcashback@epithimiespromo.gr.
10. Πώς μπορώ να μάθω αν η επιστροφή χρημάτων μου έχει ήδη διεκπεραιωθεί;
Θα ενημερώνεσαι αυτόματα μέσω email για την πρόοδο της συμμετοχής σου στην εκάστοτε προωθητική ενέργεια. Σε αυτό το email θα βρεις επίσης τη διεύθυνση email της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της αντίστοιχης ενέργειας, στην οποία μπορείς να απευθυνθείς για οποιαδήποτε απορία έχεις.
11. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω ερωτήσεις σχετικά με μια προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;
Για ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες επιστροφής χρημάτων, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: pgcashback@epithimiespromo.gr.